דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום בגוגל: הצורך בתוכן איכותי 

מאת    [ 09/02/2011 ]

מילים במאמר: 475   [ נצפה 1734 פעמים ]

יצירת תוכן היא מרכיב חשוב של קידום בגוגל. התוכן המיוצר למטרת הקידום יכול להיות תוכן באתר עצמו שבעזרתו בונים אתר ידידותי יותר למשתמש, יעיל יותר וכזה שעונה בצורה מדויקת יותר על הצרכים שלו. התוכן המיוצר למטרת קידום בגוגל יכול להיות גם תוכן חיצוני לאתר: תוכן מסוגים שונים שבו מוטמעים קישורים אל האתר המקודם. התוכן הזה אמור למשוך גולשים בצורה ישירה או לא ישירה אל האתר ולייצר גלישה אל האתר מאתרים אחרים. כמות התוכן המיוצרת על-ידי חברות קידום בגוגל היא עצומה ולאחרונה נשמעים יותר ויותר קולות שקוראים ליצירת תוכן איכותי בכל מה שנוגע לתחום. מדוע יש לייצר תוכן איכותי עבור קידום בגוגל?

בגלל גוגל

הסיבה הראשונה לחשיבות של תוכן איכותי היא מנוע החיפוש עצמו. גוגל מנסה להילחם בקידום אתרים שנעשה באמצעים שפוגעים בגולש. יצירת תוכן זבל למטרת הקידום היא תופעה שכנגדה גוגל מנהלת מלחמה ארוכה. למעשה, הביקורת הגוברת על חברות קידום בגוגל גורמת למנוע החיפוש למצוא דרכים חדשות למנוע קידום לא הוגן ולא אמין של אתרים. הנטייה לכן היא לתת עדיפות לתוכן איכותי אמיתי. ככל שמנוע החיפוש יגביר את המאמצים שלו כנגד תוכן לא איכותי וימצא דרכים "להעניש" אתרים שמשתמשים בתוכן שכזה הרי שהצורך בתוכן איכותי ילך ויגבר. חברות קידום בגוגל יאלצו לפנות ליצירת תוכן איכותי שיענה על הדרישות של גוגל.

בגלל הגולשים

הגולשים עצמם עשויים להעניש אתרים שמשתמשים בתוכן לא איכותי. גולש שמגלה שהוא נלכד בביצה של תוכן חסר משמעות שנועד רק לנפח אתרים או למשוך גולשים אליהם יעניש בעצמו את האתרים המקודמים בשיטה הזו ויעדיף אתרים שמכבדים אותו ומעניקים לו תוכן איכותי. כך ייווצר תהליך שבו חברות קידום בגוגל ישתדלו ליצור תוכן שיעמוד בציפיות של הגולשים ולא יעליב אותם. יש מקום כמובן לדון בשאלה המהות של תוכן זה ומה הוא תוכן איכותי בכל מה שנוגע לגושים אבל עלי להשאיר זאת להזדמנות אחרת. גם מבלי להיכנס לשאלה הזו מובן שחברות קידום בגוגל לא יוכלו להסתפק בייצור תוכן רנדומאלי וחסר ערך אמיתי אלא יצטרכו להתרכז ביצירת תוכן מותאם לקהל היעד ושנועד למשוך את הגולש לאתר המקודם בצורה חיובית ואיכותית.

בגלל האתיקה

האינטרנט הוא של כולנו וכל אחד מאתנו משפיע על המרחב הציבורי הזה. כל מי שמייצר תוכן לאינטרנט משפיע בצורה גדולה יותר על מה שמתרחש ברשות הרבים הוירטואלית. ייצור תוכן זבל הוא שווה ערך לזיהום המרחב הציבורי. לכן שיקולים אתיים פשוטים צריכים לדחוף חברות קידום בגוגל לייצר תוכן איכותי שאיננו מזהם את האינטרנט אלא הופך את המרחב הווירטואלי למקום טוב יותר. כאשר אנחנו מייצרים תוכן לאינטרנט עלינו לחשוב על ההשפעה שלנו עליו. קידום בגוגל איננו שלילי כשלעצמו אבל אם הוא גורם לפגיעה באינטרנט על-ידי הצפתו במידע חסר ערך הרי שיש משהו שלילי בתחום הזה.

קשה לדבר בימינו על אתיקה בעולם העסקים אבל זה לא מוריד מהחשיבות של המוסריות בהתנהגות העסקית שלנו. במקרה של קידום בגוגל אתיקה היא גם פרקטיקה ומי שלא מוכן לשנות את מעשיו בגלל ערכים ומוסר יאלץ לעשות זאת כדי שלא להפסיד כסף.

בלוג על קידום אתרים: http://seo-aviv.com/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב